Kuku lele nikad ne pali. Nikad nije palilo. I nikad nece paliti.

Tuesday 17 December 2013

Luiz L. Hej - Vaš izuzetni život

Šeril: Da li si oduvek imala takvu radoznalost za život? Da li uvek posmatraš svoje misli I dela I namerno ih uređuješ?

Luiz: Imam veliku radoznalost prema životu, I to mi je pomoglo da ostanem mlada u srcu. I to mnogo. Volim da upisujem nove kurseve. Volim da učim, I savladavam nove stvari. Upravo čekam da mi dođe nešto interesantno pa da upišem novi kurs u vezi toga. Takođe dosta slušam druge ljude – šta govore, kako se ispoljavaju. Veoma sam radoznala u vezi ljudi kao I za način na koji sama razgovaram sa sobom. Što više slušamo sebe I pravimo pozitivne promene bazirane na novim otkrićima koje smo imali, to nam život postaje sve interesantniji.

Šeril: Slušajući tvoju mudrost, ubeđena sam da je tvoja unutrašnja radoznalost u vezi života, ljudi, I radoznalost o samoj sebi upravo ono što je doprinelo da tako dobro stariš. Kada volimo da učimo – kada smo posvećeni našem ličnom rastu I tu posvećenost onda podupremo delanjem – mi ostajemo angažovani za život na način da imamo svrhu I smisao. Osećamo se još više konektovani sami sa sobom, sa drugim ljudima, I sa većim izvorom energijem zvanim Život. Čini se da stvari prosto teku kada živimo u poravnanju sa svojom esencijom, delom nas koji je beskrajan I bezvremen.
Zanima me koja su uverenja tebi koristila dok si starila.

Luiz: Ja verujem da sam odrasla, snažna, zdrava devojka sa gomilom dobre energije. Jako sam zadovoljna što imam ovu energiju koju imam, koja mi omogućava da živim život koji živim, I da uživam u društvu fantastičnih prijatelja. Ja verujem da me život voli. Verujem da sam bezbedna u svakom trenutku. Verujem da samo dobra iskustva leže predamnom, I ja blagosiljam druge ljude I znam da život blagosilja mene I da me čini bogatijom. Ja znam da je sve u redu u mom svetu.
 
Takođe smatram da je smeh mnogo bitniji nego naša briga da li ćemo dobiti bore. Pronalazim da se smajem sve više I više. Veoma malo stvari mi nervira. Čak šta više, sada se osećam slobodnije nego kada sam bila dete. Kao da su me moje dobre misli vratile u stanje nevinosti koje je poput blagoslova. Ovih dana se mnogo više zezam I smišljam šale na svoj račun. Kultivisala sam mentalni pogled na svet koji mi omogućava da posmatram život na sa najpozitivnije tačke gledišta. Taj pozitivni, pun ljubavi, zahvalni, radosni stav privlači mi najbolji mogui život – I zbog toga je ovo moja najbolja dekada do sada.

Šeril: A šta je sa tvojim duhovnim uverenjima? Kakvu ulogu ona sada igraju u tvom životu?

Luiz: Interesantno je to. Odrasla sam bez ikakve religijske osnove, I verujem da je to jedna od najboljih stvari koja mi se ikad desila. Nisam morala da se odučim od bilo čega. Kada sam se upoznala sa metafizičkim svetom u Crkvi Religiozne Nauke, sve mi je imalo apsolutnog smisla – verovanje da smo svi mi izraz Božanske Inteligencije, I da kada se poravnamo sa tom inteligenicjom, možemo stvoriti željeni ishod. Nekada sam dosta odlazila u crkvu, I upijala sam učenja. Ali danas je moja bašta moja crkva. Odem u svoju baštu, radim I pronalazim svoj mir. Ako je u blizini fantastični sveštenik ili učitelj koji će održati predavanje, možda poželim I odem da ih poslušam, ali do sada sam čula već dosta. Sada to živim.



Odlomak iz knjige Luiz L.Hej I Šeril Ričardson, Možete stvoriti izuzetni život preuzet sa sajta Ratnika svetlosti

No comments:

Post a Comment