Kuku lele nikad ne pali. Nikad nije palilo. I nikad nece paliti.

Friday 4 April 2014

Život je, zapravo, veoma jednostavan: koliko dajemo - toliko dobijamo

Život je, zapravo, veoma jednostavan:
Koliko dajemo - Toliko dobijamo

 
Ono što o sebi mislimo, postaje naša istina. Verujem da je svaka osoba, uključujući i mene, stoprocentno odgovorna za sve što joj se u životu događa – i dobro i loše. Svaka naša misao određuje našu budućnost. Svako od nas stvara svoja iskustva načinom razmišljanja i svojim osećanjima. Misli i reči danas izrečene stvaraju naša buduća iskustva. Mi sami stvaramo događaje, a onda krivimo druge za naše frustracije. Nema te osobe, mesta ili stvari koje imaju bilo kakvu moć nad nama. Mi stvaramo svoja iskustva, svoju stvarnost i sve u njoj. Kada stvorimo mir, harmoniju i ravnotežu u našem umu, mi ćemo to doneti i u naše živote. Svako od ovih uverenja će stvoriti sasvim različita životna iskustva. Ono što mi verujemo o sebi i životu postaje naša istina.

Univerzum nas u potpunosti podržava u svakoj našoj misli i uverenju

 
Drugačije rečeno, naša podsvest prihvata sve ono u šta mi izaberemo da verujemo. Bilo šta da odaberem da verujem o sebi i o životu postaje moja istina. Sve što vi izaberete da mislite o sebi i o životu postaće vaša istina. Mi imamo neograničene mogućnosti da izaberemo kako ćemo da mislimo. Kada ovo znamo, onda napravimo pametan izbor i odaberimo „Svi mi uvek pomažu”, pre nego „Svi me progone”.

Kosmička sila nas nikada ne osuđuje i ne kritikuje

 
To je jedino prihvatljivo za nas na našu sopstvenu korist. Onda se ta naša uverenja reflektuju na naše živote. Ako ja želim da verujem da je život pust i da me niko ne voli, onda ću ja to i doneti u moj svet. Međutim, ako odlučim da se oslobodim tog uverenja, i ako ubedim sebe da je život divan i da „Ljubavi ima svuda, da sam voljena i da umem da volim”, i ako se držim te nove afirmacije i ponavljam je često, onda će ona postati moja istina. Ljudi sposobni da vole doći ce u moj život, a oni koji su već kraj mene voleće me još više, i ja ću lako izražavati ljubav prema drugima.

Mnogi od nas imaju budalaste predstave o tome ko su i previše kruta pravila o tome kakav život treba da žive

 
Ovo nije za osudu, svako od nas čini najbolje što ume baš u ovom trenutku. Da smo znali bolje, da smo imali više razumevanja i svesnosti, radili bismo drugačije. Molim vas, ne osuđujte sebe zbog toga što ste dospelu tu gde ste. Sama činjenica da ste odabrali ovu knjigu i da ste mene pronašli, znači da ste spremni da se menjate i da unesete pozitivne promene u svoj život. Budite zbog toga zadovoljni. „Muškarci ne plaču!” ili „Žene ne znaju" Sa kojom ograničavajućom idejom vi živite?

U biti svega je misao, a misao može da se menja

 
Bez obzira u čemu je naš problem, sva naša iskustva su, zapravo, samo spoljni efekti naših unutrašnjih misli. Čak i mržnja prema sebi je samo mržnja prema onome što mislimo da jesmo. Recimo, mislite: „Ja sam loša osoba”. Ta misao stvara grižu savesti i vi tonete u psihološke probleme. Međutim, da nema te misli ne bi bilo ni tog osećanja. A misli mogu da se menjaju. Promenite misao i takvo osećnje će nestati. Ovo nam je samo poslužilo da nam pokaže odakle dolazi većina naših uveranja. Ali, hajde da ne koristimo ovu informaciju kao izgovor da ostanemo zaglavljeni u svom bolu. Prošlost nema nikakvu moć nad nama. Nije važno koliko dugo imamo negativne obrasce. Snaga je u sadašnjem trenutku. To je sjajno! Mi možemo početi da se oslobađamo upravo ovoga
trenutka!

Verovali ili ne, mi biramo naše misli

 
Možda smo se već navikli na određen način razmišljanja toliko da ne primećujemo da je to naš izbor. Ali, mi smo napravili originalan izbor. Mi možemo odbiti da razmišljamo na određen način. Setite se koliko ste puta odbili da o sebi razmišljate pozitivno. E pa, vi takođe možete odbiti da o sebi mislite negativno. Čini mi se da nema osobe na ovoj planeti, bar koliko ja znam ili sa kojom sam radila, da nije patila od samoprezira i osećanja krivice u većoj ili manjoj meri. A što više mrzimo sebe, što nas više muči griža savesti, to nam u životu gore ide. Ako se oslobodimo samoprezira i osećanja krivice,to će nam u životu sve ići bolje, na svim nivoima.


Tekst: Luiz Hej

No comments:

Post a Comment